A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  



Aku taktahu nak update apa :/ Hati ini terlampau sakit . Alangkah bagus kalau aku mampu cerita segala beban yang aku terpaksa tanggung , Semua nih sangat-II menyakitkan aku :"(

 Dulu aku tak ingin memberi harapan tetapi kenapa dia berharap ? Dan bila aku memberi harapan seperti yang dia inginkan tapi kenapa dia menghancurkan ? Tak ada sisapa yang memahami apa yang tersirat dihati , Aku rasa seolah aku didalam dilema ! Dia kata dia faham tapi kenyataan nya adalah sebalik nya , Tolonglah berhenti sakitkan aku , Dah terlalu banyak benda buat aku sakit , Tolong jangan tambahkan lagi kesakitan itu  :'( Aku manusia biasa , Manusia yang sangat lemah ..

Kenapa terlalu banyak pergaduhan dalam relay kita ? Kitaa baru jea lagi tapi dah berapa kali jadi mcm nih , Saya sayang awak tapi . . . Maaf andai saya terpaksa lepaskan awak , Saya tahu saya tak mampu buat awak bahagia kann ? Kalau rasa dengan cara nih boleh buat awak bahagia , Saya redha okay :") Saya tahu awak tak bahagia dan saya sendiri punn tak yakin sama ada saya bahagia . Awak tak berada di tempat saya dan awak tak merasai semua itu sayang :") Satu hari nanti awak akan tahu segalanya , Maaf saya tak mampu beritahu , Saya tak kuat nak hadapi segala apa yang akan berlaku sebab saya sedar yang saya sudah mula menyayangi awak . Tapi itu semua tak menjamin kan kebahagiaan hubungan kita kann ? :'(

Saya lepaskan awak kalau awak nak pergi , Saya doakan awak sentiasa bahagia dengan insan baru :') Raya tahun nih tetap akan menjadi raya yang sama seprti raya tahun-II yang lepas , Yaallah aku terima segalanya . :'"(

# ANDAINYA HADIR CINTA SEKADAR UNTUK MENGECEWAKAN , LEBIH BAIK CINTA ITU TAK PERNAH HADIR