A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


Sesaat Kau Datang :')


Sungguh kejamnya dirimu 
,Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa ,
Kau hancurkan segala harapan ,
Kau remukkan cinta yang telah kita bina .

Jika sudah kau mencintai dia ,

Putuskan aku dengan baik caranya ,
Walaupun sakit hati ku rasa ,
Sesungguhnya aku tak rela .

Kerna hatiku masih mencintai ,

Dirimu dengan sepenuh hati ,
Tapi ku ikhlas melepaskanmu ,
Karena aku manusia biasa .


Tahu kan petikan lirik lagu apa nih ? Jangan tanya kenapa ryna tulis lirik nih kat blog ==' Percayalah kadang-II , Apa yang kita lalui ada kena mengena dengan apa yang kita sedang lalui :') Haaiihhhh , Apa laah yang nak jadi nihh . Kusut kepala otak bila fikir , Cuba taknak fikir , Lupakan semuanya , Buat macam tak ada apa benda yang jadi tapi tak boleh :'( Siapa sangka air yang tenang tiada buaya ? Siapa sangka benda macam nih akan berulang dalam relay aku lagi and siapa sangka dia tergamak buat macam nih :') Dulu capital AC yang buat aku macam nih , Selama 6bulan kami bersama hanya 1bulan yang terakhir jeaaa dia setiaa , Itu punn lepas kami break dalam 2minggu macam tuh . Aku terlalu bodoh , berlembut sangat dengan diaa . Sampaikan dia curang berkali-II belakang aku tapi tapi aku stay berdiam dengan harapan dia akan berubah satu hari nanti sampailah satu masa , Dimana aku dah tak tahan sangat asyik diperbodohkan . Aku luahkan semuanya dekat dia , Kebetulan time tuh dia ada awek baru lagi sorang tapi tapi tahu apa dia cakap ? Dia cakap , "SEMUA NIH SALAH KAU" Salah aku keeaa ? Aku duduk terdiam , Satu badan aku mengigil , Airmata aku tak berhenti mengalir , Makan minum aku abaikan . Tahu sebab apa ? Sebab semuanya memang salah aku :') Salah aku sebab tak halang dia , Salah aku sebab biarkan dia stay dengan perempuan lain , Salah aku sebab rela bermadu , Salah aku sebab manjakan dia , Salah aku sebab ikut jeaa apa dia cakap . Saat tuhh baru aku sedar betapa bodohnya aku , Aku jatuh. gila time tuh , Sampai aku demam :/ Memang patut kawan-II pulau aku sebab dia . Kesakitan and kepedihan yang aku rasakan time tuh memang tak terluah dengan kata-II , hanya tuhan jea yang mengerti :'/

So aku tak ingin peristiwa ini berulang , cukup lah sekali aku rasa kesakitan yang sebergitu :/ Maafkan aku , Aku tahu apa yang aku minta memang berat bagi kau , Aku faham biyy tapi tolong faham keadaan aku , Aku tak boleh dah biyy nak teruskan semua nih kalau kita stay ber-tiga . Firstly aku ingat aku mampu hadapi semua nih tapi aku tak mampu biy tiap hari aku nangis , Lepas dari jumpa kau aku nangis . Aku tak dapat tahan biyy , Sakit sangat aku rasa kau tak faham biyy :'/ Aku mintak maaf sebab tak dapat jadi yang terbaik untuk kau , Aku mintak maaf sebab tak dapat terima dia , Aku tahu kau sayang gila kat dia , Aku tahu kau tak sanggup lepaskan dia that why aku cakap , If kau betul sayang dia aku nak kau pergi dekat dia tapi biarkan aku pergi , Aku tak marah biyy asalkan aku tak kena madu or diperbodohkan :') Aku sanggup buat apa jea biy asalkan kau happy tapi tolong jangan minta aku terima orang ke-tiga dalam relay kita :/ Biyy , Memang aku minta kau buat keputusan antara aku atau dia tapi jujur aku cakap , Aku rasa serba salah sangat dekat kau dengan dia , Aku taknak kau atau dia bersedih sebab aku . Dia sayang kau biyy , Aku tak sampai hati tengok diaa . Maybe aku yang patut undur diri :/ Kau punn aku tengok sejak dua tiga hari nih lain macam jeaa , Kau tak happy kann ? Aku taknak kau pilih aku tapi hati kau tak happy , Aku takut aku tak mampu nak buat kau happy :'(  Lagi punn aku takut biyy , Aku takut satu hari nanti benda nih akan berulang , Aku takut perangai kau berubah dekat aku lepas apa dah jadi :/ Aku tak sanggup kau tinggalkan aku nanti so better aku undur diri dari sekarang , Aku minta maaf sangat-II biyy :'( AKU TERLAMPAU SAYANGKAN KAU tapi setiap perhubungan perlukan pengorbanan kann biyy , Aku harap kau faham :')

 Gath 1/9 nih aku tak janji aku turun , Aku tak sedia nak berhadapan dengan dia after apa dah jadi , Aku tak kuat biyy . Aku takut aku jatuh kat sana nanti but aku try kayy biyy , If aku turun nanti aku bagi tahu kau :') AKU SAYANG KAU SAMPAI BILA-II biyy , ILOVEYOU MUCH-II BIYY BOO :*

# CUBALAH UNTUK MENGHARGAI KEHADIRAN SESEORANG DIDALAM HIDUP INI :')