A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


Best Friends


Hmm , Tolong terangkan kat aku apa maksud "Best Friend" ? Sumpah aku rinduu kawan-II aku semua wey , terutama dorang :'( Dorang eveything wey bagi aku , Dorang bukan setakat kawan and adek malah dorang mcm dah separuh dari life aku , Ntahh kenapa aku rasa dorang mcm dah lupa aku . Bila aku ingat balik kenangan time lepak serius rasa nak menangis , but mybe dorang now busy dgn life maseng-II kan ? Aku tk boleh nk fikir bukan-II but yg sure aku rinduu korang semua sangat-II wey ! Hope korang semua now sehad and happy with tersayang kayy , Maaf sangat-II if aku ada buat salah pape kat korang , korang ingat kay , ryna sayang korang semuaa , thanks sbb dulu always ada dengan ryna time ryna happy and paling penting time ryna tengah ada masalah , tengah sedih bagay . korang baik , selalu bg ryna kata-II semangat , ada yg nangis sekali , ada yg bg tisu and mcm-II lh and paling penting kita dulu alyws share problem bersama kan ? :'D sampai sanggup otp bagay , ryna rinduu semua tuhh actly :'D

Korang yang ryna maksudkan tuh ialah dorang :'D

* Adek PendekOmeyy , Adek Bahang , MusangComel ,Zahir , Ayim mike , QieNenas , Fizz KLCC , EykaPendek , Adek Garang 

# Siapa dorang tak penting , Yang penting kenangan bersama dorang . Setiap sorang dari dorang ada kenangan tersendiri , Ryna happy ada kawan and adek mcm korang :') *Even korang dah lupa ryna* Sedih , Byeeeee T_T