A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


FAKEsmiling :')

Tumblr_m8a1sk9zbw1rsyf3to1_400_large


Izinkan aku putar balik masa dan betulkan segalanya , Nak semuanya kembali meriah dan ceria macam dulu , Sumpah rindu sangat dengan keikhlasan dan keceriaan dulu :/ Sebelum semua perkara ini terjadi , Semua gelak tawa ini penuh makna tapi kini aku hanya mampu memberikan gelak tawa yg hanya aku tahu makna disebaliknya , Gelak tawa yang aku rasa mampu menutupi semua tawa yang ada :'D Ntah kenapa ia meninggalkan kesan yang mendalam biarpun dah lama perkara itu berlalu :')
Honestly , Sometimes aku rasa gembira dengan keadaan dan life aku sekarang , Sekurang-Ii nya aku dah tak lagi merasai semua yang aku tanggung dulu tapi dalam masa yang sama aku rasa macam kehilangan sesuatu yang mendalam sangat dan ia sering buat aku muram dan hilang fokus :/
Yaallah , Bantu aku keluar dan lupakan semua nih . Meskipun ia terpaksa dihapuskan sekali pun aku rela asalkan semua ini berakhir , aku tak mahu ia berterusan lagi kerna ada perasaan dan hubungan yang harus aku jaga sekarang , Aku tak ingin ia berakhir begitu saja . Kehadiran sidia memang dah lama dalam hati ini namun baru kini ia mula mekar tapi kenapa aku masih dihantui kenangan dulu ? Ada serba sedikit pada diri dia buat aku teringatkan seseorang dan ia buat aku mula rasa ingin menangis tapi aku tahan tahan dan terus tahan sebab aku dah janji takkan menangis sebab kenangan lagi tapi mampukah aku tunaikan janji tuh ? Ha ha ha :'D
Now nih aku just mampu luahkan kat sini jea sebab aku dah tak tahu nak mengadu dekat siapa , Dulu adik ean , Adik wanie , Adik izz , Adik fahmi dengan bestie aku eyka , Qie , mus , Fizz always ada kat sisi aku , Dorang tempat aku luahkan segalanya , Menangis sampay hingus-II pun pernah but now semua dah busy denga life maseng-II and ada yang cakap aku dah lupakan dorang pun ada , Sumpah tak punn :( Demi tuhan ryna rinduu korang semua , Rindu nak lepak sama-II , masuk air sama-II , Overnight sama-II . Ryna mintak maaf if dah rengang dengan korang :'(

# PLEASE KEMBALIKAN GELAK TAWA AKU BALIK :'/