A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


Apalah Nasip Badan


hi hi mochamochi ryna here ingat kita lagi tak ? Please ingat *mukacomel* kcunnn , actlly takde benda penting pun nak story just nak share dengan korang nasip yang aku rasa kurang baik yang terjadi kat ryna dalam satu hari ni saja :O semua tuh terjadi semalam 20 november ;3 Nak tahu apa dah jadi ? Kay bawah nih semua list apa yang dah terjadi kat ryna semalam , err apalah nasip badan -_-

1 : Lambat bangun pergi kerja ;3
2 : 1/2 pergelangan tangan kena minyak suam  T_T
3 : Hampir excident -_-
4 : Terjatuh sebab kasut licin :3
5 : kena tackle dengan keling :O
6 : terlepas bas nak balik rumah :3
7 : Kena ayat dengan abang polis :O

Haa , Amcam ? cenginiii kann (Y) Hahaha :D Kay untk yg firt tuh ryna lambat bangun sbb liat pula mata nih nak buka , Ntah berapa ekor setan bertepek kat mata pun taktahu :3 yang kedua tuh pula terjadi time ryna nak buat breakfast , Time tuh ryna nak alihkan minyak dalam kuali kat dalam balang sebab ryna nak guna kuali tuh the ryna tak tahu minyak tuh maseh panas . Masa tengah tuang tuh minyak tertumpah and terkena 1/2 pergelangan ryna yang tengah pegang balang kaca tuh . Time tuh taktahu nak buat apa , Nak lepaskan balang tuh kang nanti pecah so dalam keadaan nak capat pergi kerja ryna letak dulu semua and sapu tangan guna colgate , Sumpah sakit weeyyy tapi nasip baik minyak tuh bukan minyak panas , just suaam jea , tak melecur just tangan merah and rasa sakit :'/ Kay yang no 3 tuh pula time ontheway pergi kerja , abang hantar . Kita orang wenk-II and sampai kat satu jalan ni , Abang straight then tiba-II lori datang , Dia nak belok masuk simpang . Yang the FUCK nyaa , Dia tak bagi signal -_- Whattheahah , Abang break mengejut and aku apa lagi JERIT laaaahhhh . Terkejut nyaaahh :O

No 4 pulaa ryna terjatuh time kerja sebab kasut licin sangat , Sakit woyy bontot kitaa *goyang-IIbontot* Aummmm :D Nasip baik time tuh tengah takde customer kalau tak malu weyy , macam nangka busuk jea jatuh , hahaha :D Then no 5 tuh pulaa , Ohmagosssssshhh kita kena tackle weyy :O Aku ada , kau ada :D tapi sayang dengan keling and keling ni keling yang sama yang luahkan perasaan dia kat aku dulu , Haha atotomeeeyy jeaa :D Kay abaikaaaann :P then yang ke 6 , Aku terlepas bas time nak balik kerja -_- Dah lah tuh bas last , Nak tknk kena minta tlg abang ambk tp dia bising-II skit sbb dia baru bangun and malas tp terpaksa jugaa dia dtg , kalau tak aku pijak-II dah lah aku sorang . Err :#

Kay then yang last aku kena ayat dengan abang polis time tengah tunggu abang aku sampai >.< Abang polis 2orang datang kat aku and tanya tunggu siapa ? Blaa blaa blaa then dia minta ic and dia catit blaa blaa blaa , Dalam hati *Kenapakah ? motif apa dia tulis* then dia tanya orang johor ea ? johor mana ? skudai mana ? kerja mana ? tinggal kat mana ? and blaa blaa blaa , Rimas aku >.< Then yang paling buat aku rasa nak pijaakk bila dia ajak tengok movie dengan dia :3 siap panggil I U bagay , Ohh pls :D Polis nih teruk ohh suka kacau anak orang , Apa kau ingat kau polis orang pandang kau baik lah -_- dah lah suka main saman-II orang lepas tuh suka ambik kesempatan , Konon kau pakai uniform kau boleh pergi mana-II free lah ? Takyah bayar ? makan free , wayang free ? WhattheAhAh -_-