A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


Be Strong

Err , hmm taktahu cmne nak cakap but serius aku dapat rasa sakit ni macam makin teruuk mybe ? :/ Yaallah , Demi tuhan aku takut if apa aku rasa nih betul . Tht why kalau boleh aku seboleh-II nya elak dari jumpa dokter , Kalau tak dah lama aku jumpa dokter . Check up pun dah sebulan lebih tak pergi , semua sebab takut and malas *haha* Apa pun harap semua tuh just firasat ryna jeaa :/ Tp serius semua nih menakutkan . If dulu rambut aku lah yg paling aku bangga and sayang tp sekarang rasa benci pun ada , rasa nk botak pun ada sbb sejak dua tiga hari nih . Tiap kali bangun tidur and sikat rambut time pagi jea , mesti rambut gugur and bukan gugur mcm biasa-II . Tiap kali gengam rmbut gugut tuh rasa nak menangis jea oh :/ Tapi ryna kena kuat kan and kena lawan semua tuh :'D Apa punn ryna nak mintak maaf kat semua andai ada erkasar bahasa and mohon halalkan semua makan minum ryna :') Ryna sayang korang :'*