A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


MOVE ON (Y)

Move on ? Memang senang kalau ia setakat perkataan tp bagi yang mengalami saja tahu sebenarnya bukan senang nak move on kalau kita masih dihantui dengan kenangan lalu bersama sidia :'D Secara jujur ryna masih sayangkan dia , Budak-II ada yang mintak kami get back tapi hanya ryna dan yang terdekat jea tahu sebab kenapa ryna tanak getback even sometimes hati nih rasa nak getback sangat sbb terlalu rindukan sidia :'D after almost 1week break , finally ryna dah decide and ryna harap semua hormat keputusan ryna , Ryna nak move on kehadapan ! "Mara kehadapan adalah lebih baik dari berundur kebelakang" faham ? Lagi pun dah nak dekat new year so ryna nak tanam azam baru dalam diri nih , nak lupakan semua yg telah menjadi EXpired dan mulakan hidup baru . Dear ex , Maafkan saya sebab selama nih sering menyakitkan hati awak . Saya tahu semua nih berat bagi awak , Saya berjanji akan cuba lupakan awak perlahan demi perlahan , saya doaakan kebahagiaan awak dan saya nak awak tahu yg saya tak penah membenci awak sbb awak juga penah buat saya bahagia sebelum nih , terima kasih atas semua kenangan kita selama dua bulan nih dear ex Fazrin Zulfili :'* Iloveyou