A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


Our Sweet Memorie's

Our Sweet Memorie's
Dear , Awak ingat lagi tak semua ni ? Ni semua saya ambik dari IM kita dulu ,  Sweet kan ? :'D Saya baru perasan oh yang kita jarang chat IM kan ? Selalu text on fhone jea , Hewhew :3 Awak , Saya rindu awak saya rindu semua nih sangat-II . Saya rasa awak dah tak sama macam FS saya yang dulu , Awak dulu layan saya dengan baik , Jarang membantah apa saya cakap and jenis diam jea tapi sekarang :/ Memang awak masih layan saya dengan baik tapi sekarang awak selalu buat saya rasa nak menangis :'D Saya sedar mybe silap saya , Selama nih saya tk penah nak endah apa yang awak pendam pasal saya sampai lah bila awak luahkan semua nya , Saya menangis tiap kali saya baca balik text awak balik . Serius saya tak tahu nak buat apa dah sekarang , Saya takut nak kongkong awak balik sbb saya takut ter-over lagi tapi dalam masa yg sama saya takut awak ingat saya tk ambk thu pasal awk just sbb saya tak kongkong awak lansung . Saya kuat jealous awak , saya takut saya tak boleh control nanti :'/ And 1more yang saya perasan pasal awak , Dulu if saya minta awak jangan buat sesuatu benda nih , Awak akan dengar even ada sikit yg awak degil tapi sekarang saya tak tahu saya nih layak ke tak nak halang awak :( Sbb saya tahu awak takkn dengar dah , Saya terlampau rindu kan awak , If awak baca nih , saya nak awak tahu yg saya sayang awak :'*