A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


#WhatTheAhAh

terbantut semua aku nak buat , Baru ingat nak otp *onthefhone* dengan dia then nak update blog pasal anniversary kita orang hari tuh then tiba-II gaduh ;3 Sakit hati tahap maxima nih , nak pijak-II jea rasa -_- Then yg masalah aku nih pulaa if tiap kali gaduh msti tersasul "KAU AKU" , Dah terbiasa sangat time couple dengan kechik dulu , Time dgn kechik bukan time gaduh jea tp memang dah selalu guna perkataan "Kau Aku" Awesome right <3 Ehhhh lari topic pulaa , Biy kau kan memang mcm pssssssssssst malam nih , Kita dah slow talk pasal adik izz hari tuh , Tk boleh nak terima lagi ke ? Kay tahu , awak tknk ada orang lain yg lebih dr awak , masalah sekrang tkde sape pun yg lebih dari awak dalam hidup saya :3 Tolong faham , Dia adik angkat saya then dah mcm adik kandung saya , mcm mana awak sayang adik-II awak cmtuh lah saya sayang dia or mybe awak tkkn pernah faham sbb awak tk pernah rasa perit kehilangan seorang adik dan ketagih kasih sayang seorang adik . Jangan tanya kenapa saya sayang dia gila babi sbb dia saya dah anggap mcm adik kandung sendiri :') Lagi pun dia dah banyak tolong saya , saya tahu awak tk pernah kesah apa yg dia dh tolong but at least try lah kenal dia dulu baru nak jealous bagay , dia pun ada gf lah :3 tolong lah , malas lah nak ungkit banyak-II ;3