A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


Crush.Crush.Crush

Crush Crush Crush Crush ! Ini semua menyakitkan hati saya lah :'( ni semua saya ambik dari ask.fm awak biy, banyak lagi tp saya malas dh nak search, tmbah sakit je rasa :'( Tolong ahh awak, Tolong cakap dengan semua crush crush awak nih, Berhenti sakitkan hati saya :'( Tolong jaga hati saya awak, saya taktahu nak buat mcm mana dah, tkthu nak cakap mcm mana dah . Saya pun ada perasaan ahh awak, saya sayang awak sbb tuh saya sakit hati and jealous :'( Cuba kalau awak kat tempat saya apa awak rasa ? Sakit hati tak ? Jealous tak ? Tolong ahh awak jangan paksa saya buat something yg awak tak suka :'( Saya fuck semua crush awak, tak kira ahh dorang semua siapa. Adik angkat saya ke, kawan saya ke, saya tak peduli and saya tak perlukan dorang yg tikam belakang yang talam dua muka ! terima kasih buat saya menangis malam nih amirryzul rashdan :'(