A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


HEART BROKEN (!)

Tepat pukul 12.00 a.m 01.01.2012 malam tadi saya text dia then bagi tahu yg saya accept dia sebagai BF saya and just tuhan jea tahu betapa gembiranya saya masih taip message tuh untuk dia tapi sedih sbb dia off fhone , K tunggu dia sampai on fhone then call dia and kita orang sah sebagai GF and BF , happy sangat tapi pagi nih saya dapat tahu something yg kurang menyenangkan and guess what aku just mampu gelak baca semuanya and sekelip mata jea airmata nih mengalir . Menangis sambil gelak , comel kan ? Haha :"D Kenapa kau mesti macam nih ? Aku dah sayang kau , percayakan kau and nih aku dapat ? Hati nih dah hancur sangat , aku serba salah semua ada . Aku bukan jenis perampas wey and kalau aku tahu semuanya dari awal mybe antara kita takkan pernah kenal . Apa salah aku biy ? Kau cakap kau sayang aku tapi kenyataan ? kau tipu aku kan biy :'( Best buat mcm nih ? Aku memang dah selalu kena macam nih , aku harap sangat aku mati cepat so tkde lah aku nak kena hadapi semua kesakitan nih lagi . kau pun dah nk kena masuk hostel so lagi banyak lah peluang kau nak cari lain , lupakan aku if kau tak pernah ikhlas dengan aku and one more ohh ieda pun ada perasaan , jangan main lepas tangan selepas dah bagi dia harapan even harapan tuh just palsu mybe . Jangan jadi kejam dedik , hukum karma sentiasa ada , One day u akn rasa apa yg ieda rasa :") I kecewa sangat dengan u biy and i perlukan penjelasan dari u , Tolong pergi dari hidup i if one day u akan buat i mcm u buat dia , Last word THANKS FOR EVERYTHING MY DEDIK