A Little Memory's
SWEET OWNER

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Buddies

hello laling ! Rynn Aziz here , welcome to super awesome official blogger :D


myFUTUREhusband

❀ Love of mylife Amirryzul Rasdan ♥ ILoveYou For A 1000 Years ❀ Taken by him since 01.01.2013, My heart just for him , Please respect my relationship ♥


A LITTLE MEMORY'S

Can not go back to the memories of that time even more precious . Can not forget my childhood memories warmer .


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: 'mochamochi ryna
Others:  


I'm Sorry :'(

awak awak tolong bagi tahu budak nih yang saya sayang dia sangat-II , malam nih saya dengan dia ada comflik sikit and semua punca dari sakit kepala saya yang teramat lah babeng sakit dia so saya mood saya lari then saya marah-II dia , saya suruh dia mampus , saya suruh dia berambus then dekat fb . saya off semua notication sbb saya rasa semak gila , then bunyi IM kat fb buat saya rasa lagi pening so saya offline . saya tak tahu kenapa dengan saya , serius rasa nak nangis buat dia mcm tuh , saya takde niat nak marah awak biy , saya sayang awak , tanak awak mati ! maafkan saya sebab sentiasa gagal jadi gf yg baik untuk awak , saya selalu sakitkan hati awak dengan perangai saya yg suka cari gaduh dengan awak . saya tak tahu kenapa dengan saya sebenarnya :'( saya sayang awak biy , sumpah sayang awak . maafkan saya biy boo :'( iloveyou so fucking damn much :*